blääääääää


Ja, vad ska jag säga!
Första dagen gick väl bra.
Introduktion plus en föreläsning med diskussion...

Hela kursen kommer gå ut på att diskutera en MASSA, hemskrivningar och en massa gruppuppgifter och seminarium. Jag vet inte om jag passar in i denna klass, men vafan. Jag får väl göra det bästa av skiten då!
Just nu har jag bara lust att dra hem och gå tillbaka till mitt gamla liv.
Det här kommer bli alldeles för svårt för mig känner jag.
Alla i rummet imorse visste vad fan läraren snackade om, och de visste vad de satt och diskuterade om.
Och vad gjorde jag. Jag satt som ett jävla ufo!

I slutet var det dags för en liten diskussion och jag satt där som ett fån och förstod ingenting vad min grupp snackade om. Iofs var jag ooootroligt trött i huvudet, men är det så svårt att prata ren svenska så man förstår.
Varför krångla till det med svåra ord och konstiga formuleringar. Jag förstår inte!
Det verkade som om jag var yngst i klassen dessutom. Vette fan hur detta ska gå...

Imorgon ska vi ha en en studiegrupp. Vi ska ha läst en jävla massa om olika gubbar och tanter.
Och det har inte jag gjort än. Sååååklart. Min planering suger hårt!
Dels hittade jag inte den där jävla boken någonstans så jag är tvungen att leta upp på internet och hoppas att det blir skapligt bra...
Bläää.

Godnatt på er!
Nu ska jag lägga mig i sängen och dö lite grann....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0