År 2010!



Nyåret är här! 2010..

Det blev en bra kväll igår. Mycket vin och champagne och det är väl därför man mår som man gör idag. Men det var det värt för jag hade trevligt.
Kvällen började hemma hos Emmy och Joel där vi fick gryyyyymt god mat! Vitlök vitlök. Mumma!
Därefter blev det lite spel i olika former och sen kom Carro och Hanna med gänget på besök.
Åkte en sväng till en annan fest där vi efter tolvslaget hemma hos Emmy och Joel åter igen återvände till.
Det blev inte så mycket bada tunna eftersom det var så förbannat kallt. Den hann inte bli tillräckligt uppvärmd så det var lite synd.
Jag orkar inte berätta så mycket mer om vad som hände under kvällen, men jag hade trevligt iallafall :)






Det blev inte så mycket fotografering igår tyvärr.
Dumt gjort men vad kan jag göra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0