100111


Idag har jag fått mycket gjort.
Var först på massage. Så underbart skönt. Visst, det gjorde lite ont eftersom jag hade så många knutar, men det är skönt när man känner att det blir bättre i ryggen.
Men nu är jag så öm så det gör kanske lite ondare för tillfället..
Har varit på banken dessutom.
Satt in pengar som jag fick i jul och när jag fyllde år. Hatar att ha lösa pengar i plånboken.

Sen har jag såklart fortsatt att packa väska efter väska.
Är uppe i två resväskor och en vanlig väska nu...
Och det är mycket mycket mer kvar att packa så jag kommer fan ha AS mycket med mig.

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova.
Är faktiskt ganska trött och klockan är bara 10. Så framsteg!








Det var så där förbannat kallt på lördagsnatten när vi var ute och lekte lite.
Det såg så varmt och gosigt inne i huset, och det kan jag lova att det var när vi kom in också!

Mitt hår frös ju till is!





Grattis till Johan som fyller 21 idag!
Även om vi haft våra dåliga dagar så är du min vän.




Nu säger jag Godnatt till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0