Hungrig!


Det är aldrig roligt när man sitter och skriver på ett långt blogginlägg och helt plötsligt lägger datorn av.
Det säger bara pip så är skärmen helt svart!

Nu orkar jag inte skriva om allt. Kommer inte ihåg så mycket vad jag skrev heller för den delen.

Istället för att försöka få igång datorn efter kollapsen så gick jag till skolan för att låna en bok. Men såklart var den utlånad. Jag som ska skriva en hemuppgift och MÅSTE ha den där boken.
Tror den där boken är väldigt populär nu för den är tamefan utlånad överallt.
Men det löser sig nog. Kanske kan låna ett exemplar av läraren verkade det som.

Nu är jag förbannat hungrig och det blir väl som vanligt snabbmackaroner med ketchup.
Gick förbi affären och funderade om jag skulle ta mig råd till att köpa något annat, men nej, jag skippade det.
Jag vet att jag säkert garanterat skulle köpa något onyttigt så det var lika bra att jag gick förbi..

Senare ska jag antingen åka till Stockholm för att umgås lite. Eller så stannar jag hemma i lägenheten och lyssnar på grannarna som festar. Vad låter roligast?!


På tal om ingenting så måååååste jag verkligen köpa en ny jacka.
Har min Everest dunjacka nu och man svettas ju ihjäl nu när det är lite varmare ute.
Så får se om jag tar mig ner på stan imorgon i jakt efter en jacka. Och en ny väska kanske :)

Nej nu blir det mat mat mat!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är viktigast? Mat eller Kläder????

2010-01-23 @ 13:04:34
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0