fiifan


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Har precis varit på studiegrupp i skolan och ja, jag satt ju som ett frågeteckan igen eftersom jag inte hade läst boken. Men kände att det ändå var bra att jag var med så jag kommer in i det hela.
Fick veta då att seminariet har flyttats till imorgon istället för på torsdag. Men jippi säger jag bara med en sarkastisk ton. Jag kan ju fan ingenting och har seminarium imorgon.
Varför får inte jag reda på någonting.

Ahja, så ikväll måste jag läsa som fan ju.
Inte för att jag är så positiv till att det kommer hjälpa mig så mycket, men jag kan ju ge det ett försök.
Det är så svårt att förstå när man inte ens är intresserad bara. usch.
Jag valde helt klart fel kurs att läsa..

Nu ska jag nog läsa lite innan föreläsningen.


Jag har världens skönaste strumpor!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du gör det bra! Det kan kännas tungt i början men när du väl är inne i det blir det lättare. Kämpa på!

2010-01-25 @ 13:46:59
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0