Flyttar den 13/1. yiiiiihooooo


Sitter och skriver packningslista på vad jag ska ha med mig till Uppsala.
Tänk att jag flyttar nästa vecka! :D

Var dit idag och kikade på lägenheten och pratade med henne jag ska hyra rummet av.
Det såg bra ut.
Litet kök, en stor toa med dusch och ett skapligt stort rum ändå.
Det är ett bra första boende. Man ska inte vara för kräsen.
Mina uppgifter när jag kommer dit nästa vecka är att sätta upp nya gardiner och byta påslakan och fixa lite små grejer så rummet blir liiiite mer i min stil.
Men det är bäst att jag inte gör för mycket skillnad så jag inte kommer ihåg hur det var. Måste ju rätta till allt tills hon kommer hem såklart :)
Som sagt, får bara bo där i 3 månader. Så måste försöka hitta ett annat boende tills dess!
Som det verkar nu, så ser det mörkt ut :(




Kommentarer
Postat av: Sara

Knäpp kort på lägenheten så du minns orginalskicket =) Puss

2010-01-06 @ 13:52:04
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0