Flytten är nääära nära


Har haft min svacka!
Men nu är det slut på skiten.
Inge mer fällande tårar.

Nu knäpper jag med fingrarna och japp, nu mår jag bra!
Fyller år om några timmar. Vad är det inte att vara glad åt!

Ser mest fram emot att få flytta.
Har sagt det förr, men jag säger det igen...
Och ni kommer få höra det många många gånger framöver också...
hihiihi

På onsdag åker jag med mamma och pappa till Uppsala för att göra ordning lite i mitt rum.
Blir inte så jätte mycket grejer att ta med men en hel del väskor med kläder och skor blir det allt ;p
På fredag ska jag och Kristine möjligtvis på en liten rundtur i Uppsala. Höra lite om nationer, kårer och leta oss fram i staden så att vi hittar.
Senare på kvällen åker jag in till Stockholm för lite inflyttningsfest hos Jacke och Niklas i Sundyberg. Det kommer blir kalas kul hoppas jag på! Får se om Kristine hakar på eller ej..

Nu ska jag gå och liva upp stämningen.
Gå ut och slänga mig i snön för omväxlingsskull kanske.

...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0