Första natten i Uppsala


Första natten i Uppsala gick bra.
Somnada ganska sent men jag somnade iaf.
Klev dessutom upp 10 idag så det är bra av mig.

Kom hit igår vid cirka 4 tiden.
Började med att packa upp alla grejer i mitt rum, sedan åkte vi iväg för att handla lite mat.
Efter en fika på ett närliggande café så åkte mamma och pappa hem och jag var helt själv.
Packade in alla kläder i garderoben sen stack jag över till Kristine. Vi käkade en massa popcorn och tittade på tv.
Tur att hon finns här iaf annars skulle jag känna mig otroligt ensam.

Idag ska vi på våra skolor och utforska vart vi ska ta vägen på måndag då det är SKOLSTART!
Jag är nervös.... usch
Sen ska vi på stan en sväng och kika lite.
Fick en present från Kristine och Emmy igår. Dom är väl för snällla!
Presentkort på Ginatricot är väl aldrig fel. hihi Tack!


Håller på och färgar håret nu så måste ila iväg till duschen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0