Godnatt


När man känner sig lite nere vill man inte lyssna på en massa smörlåtar.
Det sista man vill sitta och lyssna på är när det sjungs om brustna hjärtan och kärlek.
Det spelar ingen roll om du själv har ett brustet hjärta eller inte.
Den musiken är fan deprimerande.

Så här sitter jag. Letar febrilt efter musik som inte innehåller en massa "I loooooove you, please forgvie me"
Herregud säger jag bara.
Varför skriver man inte bara låtar om hur det är att betala skatt, diska varje dag eller hur elak och dum i huvudet chefen är på jobbet!! 

Så nej, nu sitter jag och lyssnar på Bamse på Spotify. Det är grejer det!

Nu ringer Skalmans klocka att han ska sova.
Och likaså ska jag göra.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0