Har precis varit.....


Har precis varit ut med hunden. Gick en lite längre runda för jag kände mig så lat idag.
Klev upp vid halv tolv idag och sen har både jag och Kristine varit seg så in i helvete.
Hon sov här inatt eftersom vi var ut igår på Snerikes Nation. Det var väl skapligt skoj förutom att vi fick stå i kö i cirka 50 minuter.
Jag fick såna jävla skavsår på en gång när vi gick dit så gick som en gammal kärring resten av kvällen. Har ont fortfarande och blää vad ont det gör.. Så nu blir det nog uggs framöver tills det är bättre.

Vi kom iväg till stan vid 2 tiden och det blev en del shopping för mig.
Kom ju på att jag hade kvar ett presentkort på KappAhl så köpte en väska, en spetsbody och en vanlig tröja bara.
Köpte dessutom en skjorta på Gina. Var bara tvungen! Tänkte jag skulle visa bilder senare..

Ikväll har vi käkat fläskfilé, pommes, tzatziki och vitlöksbröd. En riktigt lyxmiddag. Lite FÖR lyxig för oss studenter kanske men det var det värt för fyyy satan vad gött det var! Åt det igår också iofs men det var lika gott ikväll. hihi

Nu ska jag duscha sen lägga mig i sängen och kolla på film.
Upp tidigt imorrn för att träna så duktig som vi är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0