Hem till Hälsingland


Sitter nu och väntar på Johan och Ylva som ska hämta upp mig.
Åker hem till Vallsta i helgen till mamma och pappa. Ska bli skönt att få komma hem en sväng.
Passar såklart på att ta med mig tvätten hem. hihi

Känns som jag hade planer för denna helg hemma, men nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle göra hemma.
Men nu vet jag iaf att det är fotbollsträning på söndag så ska passa på att träna då. Kommer säkert bli kanonskoj för gud vad jag har saknat fotbollen!
Sen får vi se om jag kanske åker lite skidor i helgen också.

Har fortfarande inte fått mina pengar från csn, så nu får jag lite panik. Har fått tagit från sparkontot nu för att ha råd med mat och det tar emot så in i helvete när det minskar på det kontot.
Vette fan vad det är för fel som inte gör att jag får pengarna. Men får väl se på måndag om dom har rullat in..

Nej nu ska jag städa lite innan det är dags att göra sig i ordning. Om cirka en timme kommer skjutsen!



Köpte för ett tag sen dessa skor på rean på DinSko. Tror de kosta 299:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0