Ja, jag är trött idag också!


Jag är sjukt trött.
Jag är seg.

Jag tror jag har börjat de flesta inlägg med att påpeka att jag är trött.
Men jag är ju sååå jävla sjukt trött. Hela tiden.
Igår åkte jag som sagt skidor med mamma och pappa och jag var trött vid 01.25 på natten.
Det var längesen. Det var sååå skönt. Underbart!
Men idag orkade jag helt enkelt inte följa med och åka igen.
Skulle ta mig ut på en promenad ist men jag orkade inte det heller.
Men jag känner att jag måste göra något iaf, så jag ska släpa in motionscykeln i mitt rum och cykla på som fan medan tv:n står på för fulla muggar! :)

Imorgon åker jag, mamma och Kristine till Uppsala.
Jag ska dit och prata med tjejen jag ska hyra rummet av. Sen fixa lite små saker med till exempel kåren och bibliotekskort!
Jag längtar men är skit nervös inför flytten!
Själva faktum att jag snart bor själv och jag får bestämma över mitt liv själv känns som ett halleluja moment och så jävla underbart skönt!
Men skolan däremot. - HJÄLP!




Kommentarer
Postat av: Sara

Det där med skolan är väl det minsta problemet, det har du ju gjort förut, men att bo ensam borde väl vara en större utmaning för dig, eller?!

2010-01-05 @ 11:28:58
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0