Mardrömmar


Usch vad jag har sovit dåligt inatt.
Har drömt och vaknat, drömt och vaknat.
Har bara drömt dumt, hemskt och äckliga drömmar.

Ena stunden var det översvämning och vi fick paddla kanot överallt.
Helt plötsligt rinner allt vatten bort och på marken ligger det fullt med ormar. Jag kan inte röra på mig för det är ormar på varenda jäkla jordplätt, så jag står på ett ställe och skriker bara. Det kliar i fötterna bara jag tänker på det. Ormar är nog min största rädsla när det gäller djur! blääääääää
Men så klart så vaknar jag men somnar om lika fort.
Då drömmer jag om att jag är på jakt efter myror. Och såklart är jag barfota när jag går där i skogen och letar med ett förstoringsglas. Jag vänder på en rutten stock och fullt med myror börjar krypa upp för mina ben!

Nej usch usch usch!

Jag har skapligt ont i huvudet idag. Känns som jag har sovit, men inte i den djupa sömn jag brukar.
Ni vet när man drömmer en riktigt hemsk mardröm och man vaknar helt svettig och man flyger upp i sängen?!..
Det känns som jag har gjort det om och om igen denna natt.

Klockan är 13.20 och jag har nyss vaknat.
Pappa har sprungit in flera gånger och tjatat att jag ska kliva upp. Och det förstår jag. Såååå här länge får man inte sova! Men om han inte hade väckt mig så hade jag kunnat sova till 3 lika gärna...

Nej, jag måste vända tillbaka på dygnen så jag kommer upp i skolan nästa måndag.
Jag är såååå nervös. Jag kommer inte klara redovisning, seminarium, grupparbete och allt jävla skit.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Å fy vilken fin hårfärg du har Frida! Dööör när jag ser den. Vad heter den och vart har du köpt den??? Mååste haaa den dagen jag färgar bort mitt ljusa!!!

2010-01-29 @ 02:16:39
URL: http://amandag.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0