Önskelista


Jag fyller ju år snart! :D
Äntligen känns det som, men ändå är det min 20 årskris som spökar..
Man vill ju fan inte bli gammal.
Visst, man är inte gammal vid 20 år. Men jag vill vara tonåring lite längre!

Vad fan ska jag önska mig då!?
Högst på min önskelista står det En Hund!
Men jag vet ju att jag inte kommer få det, men man kan alltid önska.
Jag har sen jag var 6 år vilja ha en hund men aldrig fått det.
Så fort jag har den inkomst och det liv jag vill ha så skaffar jag en hund. Min egen lilla hund!

Gymkort står på andra raden av önskelistan.
Men sen tänker jag att det kan jag ju köpa själv!

Sen står det helt still i huvudet på mig. Vet inte vad jag önskar mig?!
Det skulle sitta fint med lite pengar och presentkort men det är ganska tråkigt att få.
Esch, nu ska jag tänka tänka tänka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0