Personer ändras


Du är helt jävla ändrad.
Vet inte om jag gillar det eller ej.
Jag kan lugnt säga att du var bättre förut. Din personlighet.
Dock inte ditt beteende.
Men det kan du väl inte ändra på heller antar jag.....

Att du kan försvara en sån där varelse är för mig ofattbart.
Det visar bara på vilken person du själv är och har blivit..

Det har blivit en sorts hatkärlek till dig.
Ena stunden är du underbar och go.
Ena stunden funderar jag vart den riktiga du försvann. Du är ibland inte så som jag kom ihåg dig.
Det gör ont.

Jag förstår att alla ändras. Det har jag också gjort.
Men inte så drastiskt som du gjort.
Men vad brukar man säga. Man blir som man umgås!

Det kommer fan inte fungera.
Du har dina intressen, vilka går att diskutera dessutom.
Du prioterar dom i första hand verkar det som.
Och jag känner dig. Jag vet hur du blir.

FUCK ALL OF THIS!
Jag pallar inte bry mig längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0