Skolstart snart!


Blä säger jag bara.
Har varit SJUKT trött idag.
Somnade 7 på morgonen och fick sova 5 timmar innan jag skulle upp för att äta mat och sen åka direkt till faster och farbror för att kolla på gamla videos sen jag och Sara var mindre.
Jag har känt mig som en zombie hela dagen.
Nu börjar min trötthet vända. Börjar bli pigg igen.
Men jag ska verkligen försöka sova nu.
Ska sätta igång en film. Då somnar jag nog.

Imorgon åker Sara och Andreas tillbaka till Umeå.
Dom skulle åka ganska tidigt så det blir väl att man måste kliva upp i tid för att äta frukost tillsammans med dom och sen vinka av dom.
Kommer vara sjukt trött då också. Är ju jämt trött på morgonen. Spelar ingen roll när jag la mig kvällen före.
Jag är en trött människa. haha


Men nu känns flytten ännu bättre måste jag säga.
Blev glatt överraskad idag om hur rummet ser ut på ett ungefär. Det hade blivit lite missuppfattning mellan mig och Kristine. Jag hade förväntat mig ett plottrigt rum med en massa porslinsfigurer överallt och en liten 90 säng.
Men det var helt tvärtom. Så jag kommer säkert trivas bra :)
Men ska åka till Uppsala på tisdag och prata med henne jag ska hyra rummet av, så då får jag se hur det verkligen ser ut.
Jag är nog lite nervös. haha
Det är ju fan skolstart snart. Hjääääääääälp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0