Strömavbrott


Idag är det strömavbrott. I 5 timmar!
Likaså imorgon...
Fy fan säger jag bara. Ingen tv, ingen musik, ingen värme (!) ingen varm mat och snart kommer min dator dessutom att lägga av..

Men det är tur att vi åker till Uppsala imorgon så slipper jag strömavbrottet..
SHIT. Det är ju imorgon vi åker.. Imorgon flyttar jag..
Jag som inte har packat klart än.
Måste fixa det nu nu nu...

Har nyss vakna och ska kliva upp och äta lite frukost.
Somnade ganska tidigt igår. Gick iaf och la mig i sängen vid 10. Det är grymt bra gjort av Frida Lindblom!
Somnade kanske vid tolv så idag är jag skapligt pigg.
Skulle vända tillbaka på dygnen och jag tycker att jag är på god väg.

Idag är mina uppgifter att packa ner allt av resterande grejer som ska med imorgon.
Alla kläder har jag packat. Men nu är det alla skor, jackor, prydnader och lite annat smått och gott.
Sen ska jag åka till Bollnäs igen i jakt efter ett färgmedel. Jag ska färga några plagg svarta i tvättmaskinen och det stod på internet att det medelet fanns på vanliga affärer. Så igår åkte jag fan runt på alla matbutiker i hela Bollnäs Kommun.
Idag ska jag åka på färgaffären och höra om dom har. Om inte så blir jag less..

Hej svej så länge.
Syns om 5 timmar :p



Usch vad kallt det var när täcket flög av!

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter bra det där! =)

2010-01-12 @ 13:11:54
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0