Träningen är igång!


I did it!
Jag cyklade en halvtimme på den där jäkla motionscykeln.
Är stolt över mig själv. ;p

Nu är det igång!
Åter igen.
Och jag är taggad. Taggad så in i helvete!
Jag ska träna så mycket jag bara kan. Varje veckodag om jag så orkar!
Sen ska jag självklart börja lägga om kosten igen.
Den har blivit lite dålig sen jag slutade gå till kostrådgivaren.

Kristine och jag ska ju börja träna tillsammans nu när jag också flyttar till Uppsala.
Och jag hoppas att hon är beredd på att jag kommer vara träningsnarkoman och AS hård när det gäller kosten!
Men om man vill vara snygg och smal måste man gå in helhjärtat på det. Jag vet det nu efter alla jäkla gånger jag försökt gått ner i vikt.
Lyckades bra sist, men nu är det dags att sätta igång med träningen. Börjar bli lite rund igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0