11 Juni



Igår var Emmy, Kristine och Elin här hemma hos mig.
Vi grillade, åt jordgubbar och drack vin, öl, cider.
Hade trevlans :)

Det var väl skapligt mycket folk ute på.
Synd bara att det ska bli en massa bråk på dansgolvet hela tiden.
Jag kan som vanligt inte stå och kolla på när en idiot sparkar en annan i ansiktet, så min väska slets sönder i stundens hetta. Jävla pissdåliga vakter som inte håller koll på dansgolvet där det ÄR bråk.
Istället för att dom står i ingången och bara lallar!

Idag mår jag sådär faktiskt.
Lite bakis och många tankar flyger runt i skallen.

Ikväll kanske det blir Gävle och gå ut där.
Men får väl se hur resten av gänget mår. En har ju redan hoppat av. haha
Skulle vara roligt att få komma bort härifrån och träffa nytt folk!
Tänka på annat!
Men men, annars blir jag väl bara hemma.

Det känns jobbigt igen.
Men jag är så totalt tom och less så jag orkar inte gråta nå mer.
Jag känner mig så ensam.
Sluta förstör mitt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0