15 Juni


Jag drömde att jag färgade håret BLONT inatt!

Nej blond kommer jag nog inte bli på ett tag.
Har nog varit det alldeles för länge så jag vill ha mörkt ett tag till. Nåt år till åtminstone.
Tänkte först om jag skulle färga håret lite ljusare till sommaren men jag ändrade mig.
Gillar mitt mörkbruna hår.
Det kommer garanterat bli solblekt ändå.

Idag ska jag sätta mig ner med plugg plugg plugg.
Är ju fortfarande inte klar med skolan och nu hatar jag mig själv för att jag inte gjorde klart allt tidigare.
Jag vill ju bara vara ledig nu.

Och så klart ska jag hinna med träning också.
Jag har ingen bil idag så det får bli en joggingrunda uppe i skogsområdet här hemma.

Nej nu kurrar min mage efter lite mat!


Så här såg det ut utanför mitt fönster när jag gick och la mig på lördagsnatten runt halv 3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0