21 Juni


Har btw MASSA bilder sen helgens aktiviteter.
Men har inte orkat ladda upp dom ännu. Orkar nog inte nu heller.
Men imorgon måste jag ladda upp några!

Imorgon ska jag TRÄNA! Så längesen nu känns det som. Usch!
Snart är det väl dags att börja dra till stranden och då måste man väl ändå sätta igång med träningen NU. Typ helst för ett halvår sedan.

Måste åka till Uppsala strax igen också.
Har massa böcker som ska lämnas tillbaka.
Och ja, jag saknar fan mitt lilla rum. Min säng, mina möbler.
Vill bara att höstterminen ska sätta igång så jag får flytta dit igen!
Någon helg framöver ska jag och Kristine dra ihop ett gäng och åka dit för lite partaj.
Det ser jag fram emot :)
Och kanske att det blir någon helg där med Jacke och Linn dessutom!


Härligt balkonghäng i solen innan alla de andra anlände!

Blev några bilder ändå. Men nej, nu orkar jag inge fler.

Godnatt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0