3 Juni


Igår åkte jag till Stockholm.
Fick sitta i kö ett jävla bra tag.
Sen eftersom jag inte hittar överhuvudtaget i Stockholm så fick Johan guida mig via telefon.
Såklart lyssnar jag inte sååå himla noga eftersom jag mest bara blir stressad av alla bilar som är runt omkring, så jag kör fel! Jag blir bara mer och mer förbannad för jag får panik.
Men Johan lyckades guida mig rätt senare iallafall. Som tur var!
Sen flöt det på bra.
Tog bilen till Hämmarbyhöjden och åkte därifrån till centralen och mötte Jacke.
Tog bussen till Gröna Lund där senare Johannes också kom.

Vi började kvällen med lite käk. Pizza och öl stod på menyn. Ja, fast jag drack ju inte då men.
Sen köpte jag och Jacke ett varsitt åkband. hihi
Vi åkte allt förutom Fritt Fall. Jag är fortfarande inte redo för den. haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0