7 Juni


Har haft en skön och trevlig helg i Umeå hos syster!
Hon har nu tagit examen som civilekonom och i lördags var vi ut och firade henne med en god (och dyr) middag!
Efter middagen blev det biljard. Tjejerna mot killarna såklart, och jag kan nog påstå att jag och syrran vann de flesta gångerna! :)


Nu är det en ny vecka och jag har nog mycket att göra känns det som.
Idag ska jag klippa gräset åtminstone.
Sen får jag se om jag åker och fiskar en stund. Har längtat!
Har ju ganska mycket kvar att göra i skolan så det måste jag också sätta igång med.
Får se när jag börjar jobba dessutom.

Nej nu måste jag sätta igång om jag ska hinna allt idag :)
Tänkte lägga upp bilder senare sen helgen och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0