ÅHHHH


ÅHHH vad i helvete!
Så jävla förbannad!

Jag vaknade för några minuter sedan av att jag kände att jag sovit över.
När jag ska kolla på klockan på mobilen är den helt död.
Helt jävla död!
Försöker sätta i laddaren, men inget händer.
Går ner och försöker med laddaren nere, inget händer.
Tar ut batteriet och simkortet ett tag och försöker därefter, inget händer.
Jag är fan inget snille på mobiler, men den är ju fan helt död!

Jag blir så förbannad!
Jävla KUKMOBIL om jag får säga det själv!

Kommentarer
Postat av: Alex

Precis sådär vart min förra också, gick inte att få på den alls! Försökte i 1 vecka haha. Fick köpa en ny. Läste på internet att vissa kunde bli sådär å bara lägga av. Är det en sony ericsson så!

2010-06-19 @ 01:34:14
URL: http://axelandrag.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0