Fan vad mitt...


Fan vad mitt humör svänger upp och ner.
Ibland vill jag bara gråta. Ibland vill jag bara skrika. Skrika rakt ut!
Och sen vänder det helt plötsligt och jag är glad.

Jag vill inte vara ledsen nå mer.



Sitter och längtar tills imorgonkväll.
Det blir en tjejkväll med grillning, sprit och utgång.
Kul att få komma på andra tankar och få ha lite roligt :)
Sen på fredag hoppas jag att de andra är pigg så att vi drar till Gävle och går ut där också!
Så nu jäklar tjejer, dricker ni i måttliga mängder!  ;)

Nu ska jag dricka kaffe med mamma och pappa. Jo men visst, jag har äntligen lärt mig dricka den där skiten.
Det var som en klasskompis sa i början av kursen; "Innan kursen är slut kommer du häva i dig kaffe".
Och ja, häver i mig kaffe gör jag inte precis. Men ibland kan det vara gott med en kopp :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0