Full rulle


Idag har det varit full rulle hela jäkla dagen.
Var på gymet först på mammas jobb och skaffade mig lite träningsvärk i rumpa och ben. Skönt!
Därefter åkte jag ner med mamma på stan och kikade in rean på InterSport.
Fick med mig hem ett par nya rosa Reebook skor och ett par nya joggingskor Nike.
Mamma köpte dessutom ett par Pumaskor och ALLT gick på 1100! Najs!
Köpte därefter ett par nya joggingbyxor i kortare modell. Passar kanon till sommaren när det är varmt!
För nu ska jag fan ut och löpa.
Med start ikväll!

Åkte hem en sväng för att byta kläder, eftersom jag hade glömt bh. haha
Hämtade upp Emmy och var med henne hela eftermiddagen på stan, igen.
Pappa åkte med hem och innan hemfärd handlades det en tv till sommarstugan.

Nu är jag äntligen hemma. Är helt slut.
Har inte ätit något bra idag heller så mår sååådär.
Ska sätta igång med lite skolarbete ikväll också. Det behövs ju.
Måste få undan skiten så jag kan bara slappna av!

Just ja! Har handlat lite på senaste tiden.
Lite secondhand och lite annat kraffs.
Laddar upp bilder på det senare!

Nu blir det KÄK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0