Hår hår hår


Hemma från jobbet. Är döööötrött!
Förstår nu varför mina nära och kära varit trött när de kommit hem från jobbet, medan jag varit pigg på att hitta på saker! När jag bodde i Stockholm med Johan var jag arbetslös och jävlig. Var beredd att hitta på något med Johan när han kom hem från jobbet men han var alltid för trött. Blev lite småirriterad för att det bara var jag som ville hitta på något.
Men nu förstår jag ju varför man helst bara vill ligga i soffan när man kommer hem. haha ;p

Men det ska jag INTE göra.
För jag har ju ett tajt träningsschema att följa.
Träning VARJE dag som gäller. Ja, förutom helgerna. Då tar jag fan ledigt!
Ikväll blir det nog en skön joggingrunda i regnet!


Jag börjar fundera på mitt hår igen.
Detta ständiga tjatet om håret.
Jag vet aldrig vad jag ska göra.
Och jag blir aldrig nöjd.
Men nu har jag sett en tjej som har så otroligt fiiiiiint hår!
Precis så som jag vill ha men vet inte hur jag ska gå till väga.
Ska nog ta pengar från sparkapitalet och gå till frisören.
Vill verkligen!
Men det kommer bli sjuuuukt jävla dyrt när jag har så mörkt hår.


http://angelicablick.se


Så här vill jag ha det!
Ska fixa det efter sommaren!
När jag åker till Australien vill jag inte ha så mörkt som jag har nu, utan det här blir nog perfekt.
Det här är ju ungefär min riktiga hårfärg. Fast jag kanske har lite ljusare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0