Helgen


Ojoj vad denna helg varit crazy.
I torsdags blev det utgång med Elin, Kristine och Emmy.
I fredags åkte vi till Gävle för att gå ut där.
Vi började kvällen hemma hos Elin och vi hade förbannat trevligt.
Senare på kvällen stack vi iväg ut på stan och skulle försöka ta oss in på Heartbreak.
Men det var kö så in i helvete så vi drog vidare.
Slutade med att vi gick in på en krog och tog några öl bara.
Sedan blev det hemfärd.
Träffade på Mattias som följde med på "efterfest".
Dock bestod efterfesten av att jag Mattias och Elin kollade på Sex and the City och drack vin.
Vid halv 6 däckade jag och Mattias som var sist uppe.
Hade en trevlig kväll faktiskt :)

Igår var jag bara hemma med mamma till slut.
Ville hitta på något men alla andra var seg. (kanske de inte klarar av spriten längre) De är ju trots allt ett år äldre än mig. haha ;)
Men en kväll hemma med mamma med film, efterrätt vid midnatt och mer film passade fint det också.

Nu har jag precis varit ute på en lååång promenad med mamma.
Det värker i mina ben, redan!
Den här lilla träningen behövdes förbannat mycket efter den här helgen.
Har varit så onyttig som man bara kan bli.





Laddar upp fler senare för nu ska jag fika med mamma och pappa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0