Igår.


Det var trevligt igår.
Linn Jacke och Madde hämtade jag och Kristine upp på station vid 6 tiden.
Drog därefter hem till mig och lämnade av grejerna sen blev det en promenad till Johannesgrillen för lite käk!
Gick till Ekonomikumparken och satte oss och käka och spelade kort och drack.
Det var ju kanon väder dessutom. Kan inte bli bättre än så! :)

Idag vaknade jag klockan 4 första gången. Jag är sjuk :(
Förkyld och ont i halsen.
Så jävla typiskt.
Det är nog för att jag bada för någon vecka sen. Dumt gjort!
Ska väl försöka ta mig till något Apotek kanske om jag orkar. Men det är ju så dyyyyrt!

Nu har jag skjutsat Jacke till station. Jag hittade tillbaka allt! haha
Nu måste jag ta mig något att äta innan jag dööör!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0