Jag börjar..


Jag börjar jobba idag.
Om exakt 25 minuter.
Jag vill inte. Har ångest.
Vill vara ledig hela sommaren.
BLÄ!

Nu får ni tycka synd om mig för det gör jag.

Äh, vad jag klagar. Men idag skulle det vara 26 grader i solen och jag måste börja jobba.
Det suger.
Dessutom vill jag inte jobba på det stället jag ska vara på.
Men det är bara att bita ihop som pappa säger.
3 veckor jobbar jag. Det bestämde jag nu.
Sen ska jag vara ledig fram till de två sista veckorna i augusti. Då är det jobb igen.

Ja så får det bli!
Nu ska jag sätta mig på cykeln till jobbet. Nej fy fan!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Frida

Var ska du jobba? :)

2010-06-28 @ 09:06:13
URL: http://fridafransson.blogg.se/
Postat av: Frida

Näe, nån vidare koll verkar det inte vara, så jag förstår dej! Vi får ta och träffas någon dag :D

2010-06-28 @ 19:07:07
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0