Jag vet varken...


Jag vet varken ut eller in.
Jag blir så frustrerad över tankarna som flyger runt där inne och jag har ingen kontroll längre.
Ingen kontroll över huvud taget.
Känslorna blir alldeles för mycket för mig.
Kämpa igenom en dag är ibland för mycket. Alldeles för jävla mycket.

Trodde dagen skulle bli bra.
Men man får reda på saker man helst inte skulle vilja veta.
Inte så här.
Då blir jag bitter. Bitter som fan.
Men vad fan hade jag väntat mig. Egentligen ingenting.
Men kom det som en chock? - Nej.





Nu ska jag ta tag i mitt liv.
Har redan börjat.
1. Tränar varje dag.
2. Äter rätt.
3. Planerar för framtiden.

Mina planer ser ut som följande ÄN så länge.
Inom de tre närmsta åren ska jag ha:
* Tagit MC-körkort.
* Åkt utomlands i minst tre månader.
* Tränat mig till den kropp jag alltid önskat!

Och tammefan. Det kan ni ge er FAN på att jag gör också!



Go Fuck Yourself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0