Mår som en gud


Har varit på 45 minuter massage nyligen. Jag mår som en gud!
Men trött så in i helvete är jag.
Man blir ju helt mörbultad och seg efter massage.
Skönt så in i helvete, men jobbigt när man måste plugga.

Funderar om det gör så mycket om man lägger sig och sover en timme och sen kliver upp och sätter igång att RÅplugga! Måste nästan bli klar idag känns det som.
Är ju upptagen hela helgen verkar det som :)

Idag på eftermiddagen åker jag med mamma och pappa till Gävle också.
Ska kolla på nya möbler till ett nyrenoverat rum.
Men jag kommer nog gå och kika på kläder. Mycket roligare sysselsättning!
Äsch, jag kanske måste sätta igång och plugga ändå, om jag ska hämta släpvagnen halv 4 och sen dra till Bollnäs.
Guuuuuuuud, jobbiga tanke!

Har dessutom fått ett fett jävla myggbett på kinden! Inte roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0