Min dag


Idag har jag klippt gräset.
Sen åkte jag till Dalsjö för att fiska.
Letade fan mask i en kvart innan jag kunde ta mig ut.
Men inte nog med det. När jag kommer ner till sjön kommer jag inte ut till bryggan.
Så tog ett jävla bra tag innan jag lyckades dra en mindre brygga ut i vattnet och därefter fick jag gå på en smal jävla planka.
Väl ute på sjön fick jag några napp och fick upp några, men de var så små så slängde i dom igen.
Men det blev en fin dag med sol och värme åtminstone så jag är nöjd!



Efter ett tag tröttnade jag lite och började fota mig själv istället för att hålla koll på flötet. haha :p

Nu ska jag ta mig ut för att bestiga Orfa med mamma. haha ;p
Är lika bra man sätter igång igen med träningen. För nu JÄVLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0