Minnet, hoho?


Men vad är det med mitt minne!
Jag minns ingenting.

Folk kommer fram och frågar; men guuud, kommer du ihåg då?
Men nej, det gör jag inte. Jag står där och lossas som om jag kommer ihåg. Ler lite smått och hoppas att vi ska börja prata om något annat snart.
Eller bara vardagliga grejer som om någon ber mig något. Efter 10 minuter har jag glömt bort det.
Det är fan pinsamt.
Och jobbigt.

Och när folk frågar om jag kommer ihåg en viss händelse, låter det så otroligt underbart.
Något som man BORDE komma ihåg.
Men i mitt huvud står det still.
Jag förstår inte vad det är för fel på mig!

Kan man förbättra sitt minne på något sätt kanske?


Kommentarer
Postat av: Sara

Skaffa en kalender eller almenacka!!! Skriv upp saker, det gör jah och då minns jag! :)

2010-06-16 @ 00:00:27
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0