Myggbett på stjärten


Har precis kommit hem från en joggingtur.
Svetten bara rinner. Så härligt!
Har alltid gillat att svettas. När man verkligen får träna skiten ur sig så svetten kommer ut från alla olika håll på kroppen. haha! Speciellt när jag spelade fotboll och handboll. Gud vad jag kan sakna det!
När man spelade fotbollsmatcher och det var över 25 grader varmt ute med stekande sol. Svetten bara porlade ur kroppen och det var så härligt! Härligt att få ta ut sig så pass mycket.

Jag tror jag aldrig har haft så här pass bra kondition i hela mitt liv, som jag har idag.
Den är på långa väger inte bra, men den är betydligt bättre än vad den var förr.
Mina joggingrundor lönar sig ändå! Happy face!

Tog en liten genväg genom skogen nu och jag fick springa genom snår och buskar.
Inte nog med skrapsår på armar och ben, så fick jag även myggbett på stjärten!
På stjärten av alla ställen. På båda skinkorna. Det gör ont :(

Nej nu ska jag ta mig en dusch, sen lägga mig i sängen med en filmrulle!
Blir mycker film nu för tiden har jag märkt..
Har förut inte tyckt om att kolla på film själv, men nu uppskattar jag det.
Eller ja, med rätt sällskap finns det inget bättre. Att krypa ner under täcket eller krypa upp i soffan tillsammans med någon och kika på en häftig rulle. Det är alltid BRA!
Men nu känner jag bara för att hänga med mig själv.
Har inte hittat det perfekta sällskapet än antar jag.

Den dagen kommer också.
Men först ska jag ta mig till Australien! Redan i höst hoppas jag på!



Det tar för JÄVLA lång tid att ladda upp bilder så jag laddar upp fler vid något senare tillfälle!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fy fasen va du är hurtig! Jag vill också ha bra kondis ju :P

2010-06-30 @ 06:56:28
URL: http://fridafransson.blogg.se/
Postat av: Sara

Den dagen kommer! Ingen stress ;)

2010-06-30 @ 15:25:24
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0