Ny dag med nya möjligheter


Det går så förbannat dåligt att plugga!
Tentan ska vara inne klockan 3.
Jag har sovit 4 timmar inatt och jag mår pissdåligt.
Jag är så trött.
Vill bara gå och lägga mig. 

Det går så dåligt som det bara kan gå.
Och nu blir jag less.
Jag försöker verkligen sätta mig in i det men det går inte.
För mycket tankar, för mycket jävla bajsskitarlsehelvetesjävlaAS!


Ahja, jag SKA fan bli klar.
Inget snack om saken!

Ikväll hoppas jag att jag kommer på andra tankar.
Linn och en kompis till henne kommer hit först.
Ska ha lite picknick i parken med dem och Kristine.
Sen senare kommer även Jacke och då inleds festtisdagen i parken med mycket folk hoppas jag!
:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0