Patetiska männsikor


Jag måste bara tycka synd om alla fjortisar som sitter och trackar ner på andra via internet.
Som skriver dumma, onödiga, töntiga, okänsliga kommentarer till folk.
Dom sitter där framför sina datorer med sitt dåliga sketna självförtroende och måste bara få andra att må dåligt för att må bättre själv. Få åtminstone liiiite bättre självkänsla.

Men snälla ni. Lägg inte energi på att skriva skitsaker till MIG!
För jag bryr mig överhuvudtaget inte.

Idag fick jag en kommentar där det stod; "Fan vad ful du är. Urk!"
Allvarligt talat. Jag kunde inte bry mig mindre om en sådan onödig kommentar.
Visst, jag kanske inte är supersnygg, men jag har inte så pass dålig självkänsla att jag lägger mig ner och gråter när jag får sådana kommentarer.
Jag skrattar inombords åt dessa patetiska människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0