Upp till sommarstugan!


Ännu en dag är förbi.
Imorse tog jag på mig träningskläderna och drog ut på en joggingrunda uppe i skogen.
Fint väder var det också.
Därefter la jag mig ute på gräsmattan och avnjöt solens strålar.
Tyvärr varade det inte länge eftersom det kom ett STORT grått moln kom ivägen.
Men jag tror bestämt att jag fick en liten rand ändå efter bikinin. YES!

Nu ska jag åka upp till sommarstugan med mamma och pappa.
Käka lite gött och sova där tills imorgon. Åtminstone jag.
Mamma och pappa sover där hela helgen.

På vägen upp ska jag hoppa av efter vägen och springa 5 km fram till stugan!
Sen när jag kommer fram ska jag fan bada. För så svettig kommer jag nog vara. haha

Imorgon är det midsommar!
Härliga tider!
Ska åka lite båt med destination till Torön. Får se om det är något hålligång där.
Med trevliga människor blir allt roligt iaf, så skit i samma :)

Nej nu ska jag ta katten under armen och fara!


Härliga Dalsjö! Ett ställe man bara älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0