Långklänning




På senaste tiden har många kända bloggare börjat med trenden långa klänningar.
Själv var jag skeptisk till en början.
Men ju mer jag ser det så tycker jag det är snyggt!
Jag tror inte jag skulle vara så snygg i det, men jag önskar att det var så.
Tänk så skönt att ha denna klänning en varm sommarkväll. Eller varför inte på väg till stranden!




I LIKE it!


Nu vill jag köpa någon av dessa. Både finns på Ginatricot och kostar 199:- samt 299:-
Jag kan ju åtminstone prova i affären och se om jag passar i det.
Annars får jag kolla på andra tjejer som ser amazing ut i det och vara avundsjuk.


Kommentarer
Postat av: Jakob

Den lila randiga hade jag satsat på om jag vore dig!

2010-06-14 @ 21:59:19
URL: http://jakethecake.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0