Blomkrans


BLÄ.
Har ätit så många hårdbrödmackor med falukorvsskivor på, så jag mår illa :(

Idag har jag varit så jävla seg. Mamma försökte ringa och väcka mig men eftersom jag trodde det var väckarklockan och ville sova längre stängde jag av hela tiden.
När jag väl fattade att det ringde så hade jag 8 missade samtal. Mamma gav inte upp med andra ord! haha
Skyndade att klä på mig för att åka till Bollnäs för en lunch med mamma.
Blev grillbuffé på Lilla K. Mums!

Resten av dagen var jag bara hemma och fixade en massa.
Bar in ved, städade köket, försökte ivrigt få på vattnet så jag kunde tvätta bilen.
Nu på kvällningen åkte jag, mamma och pappa upp till Dalsjö.
Pappa klippte gräset, mamma städade inför midsommar, och jag, ja jag försökte göra mig en blomkrans att ha på skallen. Men det är fan svårare än vad jag trodde!



Kommentarer
Postat av: Sara

Fin fin blomkrans, det lyckades du bra med :)

2010-06-22 @ 21:11:41
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0