100513


Jag var på secondhand butik för någon dag sedan med mamma.
Det är så förbannat roligt att gå och kika på gamla grejer. Det är en hobby!
Sen att man kan hitta ett par fina grejer ibland är ju kanon. Dessutom för ett underbart pris!

Jag hittade faktiskt en jacka! Mockajacka dessutom.
Jag var lite skeptisk till en början för det är ju inte riktigt min stil.
Men jag slog till ändå. Den var så pass billig och i fint skick så kunde inte låta bli.


Brun mockajacka 150:-

Blir nog fin när jag kombinerar med något annat.
Har ju inte mycket kläder här hemma precis.
Funderade om jag skulle ta bort axelvaddarna för ser så bred ut.
Men orkar inte med sådant krångel så det får se ut som det gör.

Kommentarer
Postat av: Jakob

Me like! A LOT!

2010-05-14 @ 09:22:34
URL: http://jakethecake.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0