20 Maj - Tiden går foooort!


Nyss varit på gymet och träna en timme med Kristine.
Nu sitter jag och äter lite mat (kyckling, broccoli, sallad, fetaost) "man tager vad man haver"!
Ska kanske gå ut och lägga mig på gräset idag igen för det är otroligt varmt.
Men tar med mig böckerna och läser och antecknar såklart. Måste bli klaaaaar någon jävla gång..

Börjar faktiskt få lite småpanik. Har inte kommit så långt för allvarligt talat, det har gått PISSDÅLIGT att plugga idag.
Jag är inte fokuserad helt enkelt.
Men ska ta mig i kragen nu. NU jävlar !




Hade ju hoppats att det skulle vara vi i helgen.
Det är så jobbigt när det är jobb och planer och allt som kommer emellan.
Men snart SNART måste vi hitta på något allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0