26 May


Sitter och dricker saft. Jordgubbssaft.
Är lite sleeten idag.
Mest för att jag bara är trött.
Sov ju bara ett antal timmar förra natten då jag satt uppe till halv 4 och skrev tenta.
Sen var jag på G hela dagen och den avslutades med utgång med Kristine och delar av hennes klass.
Det var invgning av Bryggan på Snerikes och det var sjukt mycket folk.

Vi drog hem tidigt. Vid typ halv tolv.
Vi var ju där vid 4-5 tiden då de öppnade så vi var rätt trött vid tolv. haha
Men det var skönt så fick jag sova lite.

Idag händer inte mycket kan jag lova.
Ska väl kanske sätta mig på cykeln och dra ut till Willys och handla. Har INGENTING i kylskåpet.
Man kanske ska försöka träna idag! Jo men det låter som en jävligt bra idé. Det var längensen nu.
Sen ska jag såklart skriva tentan. haha Viktigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0