5 Maj


Tyckte det var dags för en löparrunda ikväll så tjatade med mamma till Forsön!
Jag joggade på bra i början men fick så jävla ont i halsen så gick typ resten bara.
Ni vet när det blir så där jävla kallt i halsen så det gör riktigt jävla ont!
Men har iaf rört mig idag!

Imorgon åker jag tillbaka till Uppsala.
Ska på ett seminarium på dagen sen blir det utgång med Kristine på kvällen antagligen.
Måste träna imorgon också. För fan, känner mig fetare än någonsin igen!
Jag känner själv att motivationen börjar försvinna lite.
Men det ska det bli ändring på!

Imorgon på tåget ska jag fan passa på att plugga istället för att bara sitta och glo ut genom fönstret!
Har gjort ganska mycket idag faktiskt, men mer ska det bli!
Vill inte känna panik in i det sista..

Nu blir det en dusch sen plugg, kvällsfika och lite tv ska jag fasiken klämma in ikväll.

Nu vill jag fan ha sommar! Riktig jävla SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0