8 Maj


http://nyheter24.se/bella-tyra-show/330998-veckans-gast-amir

Jag har alltid haft en konstig bild av Amir. Gaybloggen!
Men efter det här klippet kan jag inte annat än gilla honom. Han är störtskön ju! haha
"Kan jag få en varmkorv för en 5:a!"


Sitter för övrigt bara vid datorn och drygar mig. Tittar på Bella&Tyra Show i brist på annat.
Tog mig iväg till affären för ett tag sedan och köpte lite mumma.
Det blev en middag bestående av fläskfié, kokt broccoli, advokade och vitlökssås. Sååå gött!
Köpte dessutom en chokladkaka. Tänkte lyxa till det lite iaf nu när det är lördag.
Har ätit upp halva REDAN!
Har bara lust att dra på mig träningskläderna och ut och jogga igen.
Får se om jag kanske kör ett pass med Paolo Roberto skivan senare!

Så underbart att motivationen har kommit tillbaka måste jag säga. Nu jäklar ännu en gång!
Blev ännu mer motiverad då Johan lovade en Thailandresa om jag gick ner 10 kilo! haha
Dom där 10 kilona kommer nog försvinna, men någon Thailandresa kommer jag inte få se :p


Så jävla glad att jag äntligen kommer i mina gamla favoritklänningar.
De sitter iofs fortfarande lite FÖR tajt men det ska jag ordna med mer träning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0