9 Maj


Men satan!
Klockan är redan 8 och jag har absolut inte gjort ett enda skit idag!
Iofs sov jag ganska länge men ändå. Nu fick jag ångest!

Ska ta mig ut i köket snart och laga mig lite mat.
Det får bli samma mat som igår. Fläskfilé och broccoli.

När det blev brist på käk hemma så började både jag och Kristine äta kolhydrater igen.
I två dagar vräkte jag i mig pasta, ris och bulgur. På en gång kände jag mig konstig. Uppblåst!
Magen är inte van med omställningar.
Lika var det när vi började äta grönsaker. Det var fan inte vackert! Prutt prutt.

Men det är så olika för vad folk säger också. Vissa säger att man bara ska dra ner på kolhydrater och andra säger att man ska sluta äta det helt för en period. Men hur blir det då när man börjar äta kolhydrater igen. Blir det liksom inte extra tyngd i matsäcken då tänker jag. Jag menar, kolhydrater är väl tung mat. Mycket energi och så. Äsch inte vet jag. Skit i samma.
Jag kör mitt race helt enkelt. Är så mycket godare att byta ut potatis, ris eller pasta mot olika grönsaker istället.
Jag älskar grönsaker!
Jag tycker om den mesta maten faktiskt. Jag är inte kinkig inte!

Nu skriiiiiiiiiiker min mage efter mat!





Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är inte den som kan låta bli att hålla med dej, det vet du :) Hör av dej när du ska hem till hälsingland igen så kan vi träffas tycker jag :D

2010-05-09 @ 20:40:14
URL: http://fridafransson.blogg.se/
Postat av: Frida

Det låter kanon det ! Får höras nå mer :D

2010-05-09 @ 21:14:23
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0