Bakfylla


Jag gör allt som jag INTE borde göra.
Har en omtenta som ska vara inne på fredag och jag kommer aldrig riktigt igång.
Får mer och mer panik :(
Om ca en halvtimme kommer Johan hit och då kommer det ju inte bli något plugg.
Imorgon har jag också ett seminarium och borde läsa en bok inför den, men det kommer jag heller inte ha tid med.
Paniiiik!

Menmen... Anyway..
Igår var jag och Kristine ut på galej!
Efter en dag med massa sol bestämde vi oss för att gå ut och ta en öl på någon uteservering.
Men... det slutade med att vi gick på systemet och satte oss därefter på gräset nere vid ån och drack.
Och ja, sedan slutade ju det med Snerikes och en jävla fylla!
Efterfest hit och dit och jag tror vi kom hem vid 3 tiden.
Har varit så jävla bakis idag. Seeg så in i helvete.
Men trevligt hade vi!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0