I Uppsala


Är tillbaka i Uppsala nu.
Det är förbannat varmt här och träden har slagit ut rejält!
Så jävla härligt!

Jag ville verkligen inte åka tillbaka till Uppsala idag kände jag.
Har varit så skönt att få vara hemma med mamma och pappa.
Fått vara i trädgården, sola och ha det bra.
Här sitter man ju bara på sitt rum.
Men idag ska jag fan sätta mig utanför huset på gräset och läsa lite! Underbart väder!

Jag har föreläsning strax så måste byta kläder och fräscha upp mig lite.
Hoppas föreläsningen går fort! Man vill inte sitta inne när det är så här fint ute.

För att hoppa till en annan grej så kan jag meddela intresseklubben om att jag absolut inte har någonting att äta!
Sitter nu och äter en halvrutten gurka.
Och ja, jag vill att ni tycker synd om mig. För det ÄR synd om mig.
Måste handla, men för vilka pengar då :(
Det får väl bli min gamla vanliga fattiga måltid; snabbmackaroner!
Blä..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0