Jag pratar bokstavligt talat Skit!


Nej! Jag sitter här och funderar om jag kanske ska vara lite mer ärlig i bloggen.
Det är inte överdrivet många som läser iaf och dom som gör det tror jag säkert är folk hemifrån.
Och jag skäms inte speciellt mycket så.. Och förresten, vad är det att skämmas över!
Att sitta och fisa dagarna ut som tjej är mer normalt än att äta sill och dricka snaps på midsommarafton!
Alla är så jäkla rädd för vad andra tycker.
Men skit i samma för fan. Alla är lika normala. Alla skiter sönder toan ibland. Alla har en dålig vana som de kanske helst håller för sig själv. Vi är alla lika helt enkelt! 

Jag kan börja med att säga att det är en gaskammare i mitt lilla rum här i Uppsala!
Jag har suttit och lagt av stinkbomber sen klockan 2 idag så det luktar inte mumma här inne kan jag säga.
Det är tur att man är själv i helgen.
Nej men allvarligt. Jag börjar tro att det är något fel på mig. Fel på min mage åtminstone.
Så här ska det väl ändå inte vara! Eller är ni lika normal/onormal som mig kanske. Klart som fan ni är!

Visst som fan finns det någon överpretentiös svennesosse som sitter nu och säger; Nej jag har aldrig pruttat i hela mitt liv! Nej men stackars dig säger jag då. Då är det ju mer fel på dig!

För ett tag sedan hade jag och min kära vän Kristine en konversation med en kille om just fjärtar!
Hans åsikt var att tjejer överhuvudtaget INTE får braka.
Själv hade han heller inte förmågan att ens klämma ut en liten fis med en tjej. Eller med hans kompisar heller för den delen. På något sätt tycker jag det är omanligt! Killar ska vara lite äckliga. Så äckliga så att man nästan måste konvertera honom till den någorlunda pryda sidan. Det är så det ska vara!
Eller! Är det för att jag kommer från Norrland och riktgt inte bryr mig om allt som är snusk.
Jo men så är det nog!




Fina Flickor Fiser Inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0