Lördag 22/5


På lördagen var jag, Jacke och Linn på dagen på utflykt i Bollnäs för att gå in på Second Hand butiker.
Men allt var ju stängt så vi drog hem. Därefter hämtade jag upp alla (Jacke, Johan och Linn) och vi åkte och badade. Det var svinigt jävla kallt.
Men mitt första dopp för i år har jag allt gjort! Det ni!
Efter doppet drog alla hem till mig för att göra oss i ordning. Snälla mamma skjutsade oss sen till Johannes där det skulle vara "klassfest" och jag kände mig väl inte direkt välkommen eftersom jag inte umgåtts med de där så mycket. Jag har liksom inte varit "en i gänget". Men jag hade inget att säga till om. Jacke och Linn tvingade dit mig.
Men det var en skoj kväll det också.
Drog till tranan vid typ ett tiden. haha. Så jävla ovärt egentligen men men. Fick dansa i 45 min iaf!


Så JÄVLA vackra människor!


Mattias stod för trubaduren! Underbart! Allsång.


Sååå fina, snygga, otroliga människor. Både på insidan och utsidan.

 


Det här är nog den bild jag gillar mest under kvällen!
Den uttrycker vilken mysig och härlig stämning vi hade.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0